انتظارات جدید در زمینه سبک زندگی

بسته بندی - فروشنده خاموش

 هر نسلی از انتظارات و خواسته های مختلفی برخوردار است. روندهای جدیدی دائماً در حال رشدند، مانند دغدغه‌های محیط زیست طبیعی، مراقبت از حیوانات، سیاره بهتر، سبک زندگی سالم تر و نیاز رو به رشد ما برای کسب تجربه‌های جدیدی از محصولات. این روند ها، بازاریاب ها و خرده فروشان را تشویق می‌کند به اینکه محصولات جایگزینی دست و پا کنند که با انتظارات جدید هماهنگ باشد.

بادی شاپ در واکنش به بسته بندی های بلهوسانه مورد استفاده در صنعت زیبایی و نیز تقویت مزیت مسئولیت پذیری شرکت خود ،در قبال محیط زیست به بسته‌بندی ساده و بی‌پیرایه روی آورد.

 بادی شاپ به جای ارائه بسته بندی های با ظاهری خیره کننده و گران‌قیمت، با ارائه بسته بندی هایی در قالب مفهوم سادگی مثل ظرفهای بدون طراحی که برای گروه های جدید مصرف کننده جوان که به دنبال محصولات آشنا به معضلات جامعه و عاری از جار و جنجال های تبلیغاتی بودند، بنیانی ضد بازاریابی را پی افکند. در انتقال مفهوم صداقت و خاص بودن از طریق استفاده از بسته بندی های ساده و بی پیرایه به موفقیت هایی دست یافته اند.

سبک زندگی

روندهای جاری پیوند خورده با مضامینی همچون سلامتی، ویتامین ها و محتویات طبیعی و التیام بخش برای جسم و روح گستره‌ی وسیعی از محصولات ابتکاری را در طبقه نوشیدنی ها اعم از آبمیوه و چای هدف قرار داده است که از جمله آنها می‌توان به خط تولید محصولات آریزونا و نیوایج اسناپل اشاره کرد.

فرش سامانتا یک شرکت تولیدکننده محصولات نوشیدنی است است که آب میوه های طبیعی و ملین های مخلوط شده با پروتئین ویتامین ها و عصاره گیاهانی نظیر بلوط دریایی تولید میکند که در تقویت انرژی و قوای جسمی و روانی موثر است. روشن است که ما دیگر غذا نمی خوریم و نوشیدنی نمی نوشیم ما تمرین مدیریت جسمی کنیم و راحتی رهایی انرژی و هر آنچه را که تجربه لذت بخش و ترقی دهنده سطح زندگی به ما ارزانی  میدارند میخریم.

خواه در تولید محصول از عناصر وام گرفته شده از سار طبقات و یا خواسته های فرهنگی الهام گرفته شده باشد و یا مفهومی از یک سبک زندگی آن را پشتیبانی کند در هر حال آنچه مهم است تناسب و همخوانی آن با مصرف کننده و مفاهیمی است که بتواند شما را به این تناسب و همخوانی نزدیک کند. تمام راهکارهای فوق در طراحی بسته بندی به شما کمک می کنند که از یک سکوی خلاقانه برای توسعه محصولات و یا برندسازی دوباره برخوردار شوید.

هدف نهایی بسته بندی تهیه یک لباس مناسب و منحصر به فرد برای برند و برخوردار شدن از یک صدای طراحی است؛

به طوری که تفاوتی ملموس در مقابل رقبای شما ایجاد کند و بتواند به طور قدرتمندانه ای با گروه هدفتان ارتباط برقرار نماید.
بسته بندی که از پیام های عاطفی و احساسی برخوردار است، تماس آنی برقرار می کند؛ تماسی بر پایه بر پایه پیوند با مشتری نه اثر گذاری بر ذهن و روح در او – ظرف یک چشم به هم زدن

 

نویسنده: دکتر اعتماد هژبرالساداتی